sábado, 29 de outubro de 2011

But I want something good to die for to make it beautiful  to live no  matter the mistakes or successes, but  could be with you and see your smile.

Quando você me olha daquele jeito. Ou quando você me beija daquele jeito. Ou quando você me toca daquele jeito. Ou quando você me abraça daquele jeito...
Um coração louco, fora do compasso suplica estar pra sempre junto ao seu. E deseja que o seu suplique a mesma coisa. Sinto meu corpo implorar, a minha boca chamar pela sua e balbuciar pedidos eternos. E talvez você duvide, mas essa coisa louca, esses olhos que adoram te admirar e essas mãos que sentem imensa necessidade de te tocar minuto após minuto, hora após hora, fazem parte do que há 2 anos atrás você me ajudou a conhecer. E como é grande. Como é forte e intenso e vivo e completo. E bonito.
Seja minha paixão para sempre e este coração louco, para sempre, suplicará estar junto ao seu.


À você, todo o meu amor.

'Vermelhos são seus beijos, quase que me queimam. Que meigo são seus olhos...'

4 comentários:

Anônimo disse...

olha fofa, eu tambem tinha um blogZINHO e dai eu tentava postar todos os dias sabe querida? mais eu desisti de fazer porque se eu penso que os meus leitores queriam coisas pra ler...

Anônimo disse...

eu penso**

youdi chen disse...

The Air Max 97
Air Max 91 uses a large air cushioning unit at the heel which is visible from the side of the midsole in most models. Air Max 90 Current Different types of Air Max cushioning include "Air Max2" which does not have the "holes" in the cushioning unit and is of high pressure, "Tube Air" which is visible in several small
circles on the midsole of the shoe, "Total Air" which is basically just another word for full Air Max cushioning, "Tuned Air," which is a system of individual pods supposedly "tuned" to different areas of the
foot. Air in the early 1990s which was visible through the bottom of the shoe (although smaller portions of
Air units are visible through the bottom of many Air Max 90 Boots
Air Max Presto
Air Max Wavy
Air Max Nomo models) and another type of Air cushioning is the low profile and very responsive "Zoom Air."" ##

youdi chen disse...

Heartbeats Beats By Dre
Beats By Dre
Beats By Dre
Beats Dre Solo
Monster Studio
Monster Headphone
Monster Earphones
Monster Just
Monster Turbine faithfully reproduce artists' vocals and the music behind them, so you can hear the heart felt emotion your favorite singer wants to share with you. Get ready to experience your music like never before. Feel Every Note of Today's Hottest Digital Music These days music is recorded and mixed in a super advanced environment. Turbine Beats0
Monster Turbine Beats
Monster Miles
Monster Miles Davis We designed Heartbeats by Lady Gaga to let you experience every bit of the energy and creativity today's hottest artists put into their digitally recorded music. The amazing hit of the deep bass. Pitch perfect highs and lows. You'll feel more power and hear more details in your favorite music that you didn't even know were there. Flat Cables by Monster: No Tangles, No Tears. Thanks to Monster's exclusive flat cable design, Heartbeats are tangle free. Bye bye, bird's nest. ##